mandag den 21. april 2014

Vind min bog City Surfer!

Så er det om to dage min bog udkommer! Nemlig onsdag d. 23. april!

 
I den anledning vil jeg på skrivekrampe gerne lave en lidt anden konkurrence end jeg normalt plejer at skrive om: Denne gang kan du nemlig vinde min bog City Surfer! Ja, og du kan vinde merchandise!


Jeg udlover nemlig et eksemplar af City Surfer sammen med et ten of a kind-city surfer krus, og en five of a kind-nøglering! (Ja, der er kun lavet 10 krus og fem nøgleringe - så de er hard to find!! (jeg elsker at bruge reklame-ord (Og lave paranteser inde i paranteser)))
 
Hvad betyder det? Det betyder at hvis jeg holder min del af aftalen og bliver super berømt engang, så har du et limited edition krus og nøglering, som sikkert kan tjene styrtende med penge hjem. (Okay, det er måske at love for meget – men man kan da håbe.

 

Hvad er der på spil:


1. præmien er: en signeret udgave af City Surfer, et krus og en nøglering.
 


 
2. og 3. præmien er lidt mindre, men som nævnt ovenfor stadig ret stor: Nemlig et krus og en nøglering hver.

 

Og hvordan kan du vinde? – for det er jo det det hele handler om. Jo, nu skal du høre.


Du skal komme med en ide til et indlæg på skrivekrampe.dk som mangler. Er der noget du altid gerne har villet læse om omkring forfatterlivet eller skrivning, men som du synes mangler?
Skriv en mail til bjarke@skrivekrampe.dk med "Jeg vil vinde den bog!" i emnefeltet, hvor du forklarer hvad du savner – så kan det ske at du foruden at vinde også inspirerer til et indlæg på siden! (Dobbeltpræmie yeah!)
Med mailen skal du selvfølgelig også sende din adresse sådan at jeg kan sende bogen til dig hvis du skulle vinde. Skriv også gerne hvis du vil have bogen signeret, og i så fald til hvem :)

 

Konkurrencen kører indtil onsdag d. 21. maj, og der vil kort derefter blive udråbt en vinder.


 

Så hvad venter du på? Skriv!Jeg glæder mig til at høre jeres bud :)

 
 
God skrivelyst
Bjarke